mardi 1 septembre 2015

Colle de Badamier par une habitante du quartier

Kisa la déjà gout' la colle badamier???

Amw t mange sa dan tan lontan kan mon momon t prépar' po mwin ek mon band soeurs.

Ma amont' azot komen mi prépar ali :

  • Mi ramasse badamiers côté la plage laba, cet lé bien mur apré mi laisse sécher.
  • Apré mi casse ali ek un marto et mi pren l'amande en entier.
  • Mi pren mon gro marmite et mi mèt 4 cuillère de lo avec un pe de sucre blanc (mi fine habitué f recette la mi garde pu la quantité, si zot y ve un dosage prési, mèt 200 gr sucre).
  • Kan le lo y pren un couleur rou, mi mèt le zamande (100gr) et mi mélange enkor un pe avan déteine mon feu.
  • Mi pren un cuillère po pren un pe le mélange et mi mèt su un bout tole l'huilé d peti ta ke mi aplati et mi laisse refroidi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

pot pourri

Au mois juillet, nous avons réalisé un pot pourri  avec nos adhérentes  à base de plantes aux senteurs naturelles tels que le romarin, c...